Kristiansand - Reisverslagen van Niels Heegstra - WaarBenJij.nu Kristiansand - Reisverslagen van Niels Heegstra - WaarBenJij.nu
Kristiansand

Een verslag van mijn eerste 2 weken als Erasmus student in Noorwegen.
Ik zit op schiphol. In een comfortabele zwartleren stoel te wachten bij de gate 21. Nog 2 uur en dan zal ik echt op me zelf zijn. Ik ken niemand in kristiansand. Het avontuur staat op het punt van beginnen. Het enige waar ik echter aan kan denken is de aanbieding van het broodje kroket voor 2,50 in de kiosk vijftig meter terug.
Het zal mijn laatste kroket zijn voor de komende tijd. Ik besluit toch maar even terug
Het vliegtuig land en het duurt een aantal minuten voordat we stilstaan. Na een gesprek van een uur over 'de schoonheid van kunst en de kracht die kunst heeft om de gevoelens en verlangens in de maatschappij vorm te geven" met Spaanse studieboeken verkoper van isrealisch-amerikaanse afkomst. Zet ik mijn eerste kleine stapjes in de r

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2014

Vertrek/ Dag 1
Niels

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1281

Voorgaande reizen:

25 Augustus 2014 - 31 December 2014

Kristiansand

Landen bezocht: